FUNDACIÓ PRIVADA CENTRE D'HIGIENE MENTAL LES CORTS

Director i/o gerent Lluís Lalucat Jo
Persona de contacte Francisco Javier Millán Alba
Data, creació de la fundació 01/01/2002
Fundadors Lluís Lalucat Jo, Dolors Casalé Moure, Àngela Català Vinyeta, M. Àngels Ciutat Montserrat, Maite San Emeterio Parra, Mercè Teixidó Casas, Francisco Villegas Miranda
Història La finalitat de la Fundació consistirà principalment en l'atenció , l'assistència, la rehabilitació, la inserció laboral, i comunitària i la docència i la investigació en el camp de la salut mental i addicions.
Objectius - Gestió Llar Residència de Les Corts de Salut Mental. -Inserció Laboral: Servei Prelaboral, Club Social de Les Corts, Club Social de Sarrià-Sant Gervasi, Serveis Integrals d’orientació, acompanyament i suport a la inserció en el mercat de treball ordinari de les persones amb discapacitat i/o malaltia mental (SIOAS), Joves per a la Inserció Laboral. Programes Integrals de Garantia Juvenil.
Àrees d'activitats Serveis socials
Activitats representatives - Organitzar activitats de rehabilitació psiquiàtrica a la comunitat - Realitzar programes d’inserció social, laboral i comunitària. - Facilitar l’habitatge per a persones amb trastorn mental. - Promoure activitats de suport a les famílies de malalts mentals. - Estimular l’educació Sanitària i la sensibilització en salut mental comunitària.
Tipus d'activitats Habitatges Socials - Inserció laboral - Serveis socials - Voluntariat
Sectors atesos: serveis socials i salut Discapacitats - Infància
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 1.793.391,00 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions,, BCN Salut Mental, Federació Catalana de Fundacions, Federació Plataforma d'Entitats de Persones amb Discapacitat, Xarxa d'Habitatges d'Inclusió, Acord Ciutadà per una Barcelona Inclusiva.
Lluís Lalucat i Jo (President)
M. Àngels Ciutat Montserrat (Vicepresidenta)
Francisco Javier Millán Alba (Secretari)
Dolors Casalé Moure (Vocal)