FUNDACIÓ PRIVADA CENTRO INTERNACIONAL DE HIDROLOGÍA SUBTERRÁNEA

Director i/o gerent Josep Lluís Armenter, Margarida Valverde
Persona de contacte Margarida Valverde
Data, creació de la fundació 01/01/2000
Fundadors Generalitat de Catalunya, Junta d'Aigües de Catalunya i Societat General d'Aigües de Barcelona SA
Història La Fundació Centre Internacional d'Hidrologia Subterrània és el resultat de l'evolució del Curs Internacional d'Hidrologia Subterrània, creat l'any 1967, que és el curs de postgrau més antic de la universitat espanyola i ha format més de 1000 persones de 40 països. En el marc de la Fundació s'han realitzat 60 projectes d'investigació.
Objectius Recerca i enginyeria, principalment, de prospecció, captació, gestió, planificació, protecció i comportament de les aigües subterrànies i la seva interrelació amb les altres fases del cicle hidràulic i el medi ambient.
Àrees d'activitats Recerca - Educació - Medi Ambient
Activitats representatives 42è Curs de postgrau "Curso Internacional de Hidrologia Subterránea" (gener - juliol 2008). 6ª Edició Curs de postgrau "Curso Internacional de Hídrología Subterránea". Versió a distància (octubre 2007 - setembre 2008). Estudis hidrogeològics a Catalunya.
Tipus d'activitats Publicacions - Ajuts projectes-entitats - Ensenyament - Cursos-Congressos-Conferències - Ajuts individuals família - Recerca
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències Naturals - Enginyeria - Recursos naturals
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 493.532,80 €