FUNDACIÓ PRIVADA COTTET-MOR

Catalunya
Miquel Bella Prats
Miquel Bella Prats
La Fundació té per objecte la prestació d'ajudes econòmiques a persones, entitats i col·lectius amb manques o insuficiències assistencials de qualsevol tipus (per la seva edat, estat de salut o discapacitat, habitatge, migració, formació o cultura, etc.) susceptibles de ser pal·liades amb els auxilis de la Fundació , i tot això inspirat en els principis de la solidaritat humana o la caritat cristiana.
Jaume Mor, Fernando Cottet
Josep M. Bella Tur (President), Antonio Hernandez Rovira (Secretari), Agustí Viñas Rexach (Vocal), Miquel Bella Prats (Vocal)
110.934,90 €