FUNDACIÓ PRIVADA UNIVERSITÀRIA EADA (ESCOLA D'ALTA DIRECCIÓ I ADMINISTRACIÓ)

Nom FUNDACIÓ PRIVADA UNIVERSITÀRIA EADA (ESCOLA D'ALTA DIRECCIÓ I ADMINISTRACIÓ)
Adreça Aragó, 204
Codi postal i ciutat 08011 Barcelona
Regió Barcelonès
Telèfon 934520844
Correu electrònic info@eada.edu
Lloc web http://www.eada.edu
Director i/o gerent Miquel Espinosa Sáenz
Persona de contacte David Parcerisas Vázquez
Data, creació de la fundació 01/01/2000
Fundadors Sra. Irene Vázquez i Sr. Arturo Alsina
Història EADA-Fomació per a directius amb un toc humà. Som una institució basada en els valors de l'esforç, el compromís i el treball ben fet. La nostra missió és contribuir a una societat més justa, equilibrada i sostenible. Fundada el 1957 per la Sra. Irene Vázquez i el Sr. Arturo Alsina, EADA va ser una de les primeres institucions espanyoles en oferir programes de formació adreçats específicament al món de l'empresa. Sempre ens hem caracteritzat per un enfocament acadèmic rigorós però també pràctic, amb l'objectiu que els coneixements fossin aplicats a la realitat empresarial. Les nostres metodologies educatives es basen en "aprendre fent". Durant més de 50 anys EADA ha estat al front de la formació per a directius i dels programes de formació in-company per a la comunitat empresarial. La nostra continuada relació amb més de 350 empreses associades és la columna vertebral d'una formació basada en donar resposta a les necessitats del món corporatiu implicant els participans en els nostres programes perquè siguin protagonistes del seu propi procés de desenvolupament professional. Més de 120.000 participants procedents de més de 40 països ens han confiat la seva formació, demostrant que EADA és una de les escoles de negocis més innovadores i prestigioses d'Europa. EADA és una institució oberta, plural i diversa. Esperem col·laborar amb vosaltres per comprendre i donar resposta a les vostres necessitats.
Objectius Formar persones perquè facin organitzacions més eficaces i eficients., Dissenyar plans de formació orientats al desenvolupament dels coneixements, les habilitats i les actituds de les persones. "Aprendre a aprendre". Gestionar-nos com a empresa privada financerament independent que existeix perquè els nostres clients estan disposats a pagar pel servei que oferim.
Àrees d'activitats Educació
Activitats representatives Formació de joves professionals. Formació de Directius.
Tipus d'activitats Ensenyament - Recerca
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències Socials
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 18.000.000,00 €