FUNDACIÓ PRIVADA ECOM

Director i/o gerent Marta Obdulia
Persona de contacte Marta Obdulia
Fundadors Federació ECOM
Història La Fundació ECOM neix de la Federació ECOM, entitat que, desde 1971 treballa per la defensa dels drets de les persones amb discapacitat física.
Objectius Fomentar i gestionar el coneixement dels diferents col·lectius de persones amb discapacitat física i les seves necessitats per tal de poder-los prestar la millor atenció, gestionant, quan sigui necessari, i sense entrar en competència amb les organitzacions d'ECOM, programes i serveis.
Àrees d'activitats Serveis socials
Activitats representatives La Fundació ECOM actualment gestiona diferens serveis orientats a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat física. Alguns d'aquests serveis sñón: Servei d'Assistència Personal, Serveis d'Integracio Laboral, Servei Auxiliar de Vestidor, Servei de Supor a la Inclusió a l'Escola, Servei de Suport per la la Inclusió al Lleure...
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats - Cursos-Congressos-Conferències - Sensibilització - Serveis socials
Sectors atesos: serveis socials i salut Discapacitats