FUNDACIÓ El PARÈS

Persona de contacte Mercè Bau Molist
Data, creació de la fundació 21/07/2008
Fundadors Mercè Bau Molist i Joaquim Codina Casa
Història La fundació en els seus inicis realitza teràpia amb cavalls, hipoteràpia o equinoteràpia i activitats assistides amb cavalls. Es passa per un periode d’inactivitat , degut principalment al cost d’aquest servei i la dificultat de poder-lo mantener. Actualmente la voluntat de la Fundació es renovar-se, adequant-se a les possibilitats i necessitats socials actuals .Es reorienta vers un servei més àmpli basat en les seves instal•lacions i serveis.
Objectius L’objectiu de Fundació és: la promoció, divulgació i realització d’activitats a la natura. Especialment de caire terapèutic, lúdic, educatiu i esportiu, per tal de fomentar i afavorir el coneixement , estimació i respecte de la societat en general per la natura i els animals. Els beneficiaris són la societat en general, i en especial, els col•lectius amb discapacitats físiques, psíquiques , sensorials, cognitives i /o amb risc social.
Àrees d'activitats Cultural - Educació - Medi Ambient - Recerca - Serveis socials
Activitats representatives Marçç 2013. Tallers i estada per a un grup de nens i nenes relacionat amb el món rural i la natura. Treballant l'aprenentatge cooperatiu i l'autonomia. El taller ha estat portat a terme per part de voluntaris.
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències Naturals - Esportives - Lleure - Medi Ambient - Promoció Local
Sectors atesos: serveis socials i salut Discapacitats - Dones - Família - General - Gent Gran - Infància - Joventut - Malalts crònics - Pobres
Àmbit geogràfic d'actuació Espanya
Joaquim Codina