FUNDACIÓ PRIVADA F.I.P.A.V

Correu electrònic jpelegri@corpoasesores.com
Director i/o gerent César Reynaldo Alberini, César Reynaldo Alberini
Persona de contacte Jorge Pelegrí
Fundadors César Reynaldo Alberini, Mónica Patricia Toscano, Rosa María Domínguez Vence
Història Prèviament a la constitució de la fundació, es crea a l’any 1999 com a Institució Interdisciplinària per la Sra. Mónica Toscazo juntament amb el Sr. César Alberini. Es crea i s’aplica el mètode Fipav amb l’objectiu d’intentar pal·liar les situacions d’addicions i violència.
Objectius Prevenir situacions d’addicions i violència entre els joves. El treball de la fundació es desenvolupa en Col·legis e Institucions Educatives, a través de tallers per adolescents, docents i pares amb l’objectiu de formar-los a través d’eines de prevenció.
Àrees d'activitats Educació
Activitats representatives Difusió de les eines de prevenció en la institució Rosa Sensat, i en les escoles Gerbert D’Orhlac, St. Paul’s School i St. Josep Oriol. Difusió per radio Onda Rambla Punto Ràdio i programa de televisió a Canal 25TV. Publicació del llibre “Adolescencia. Actuar antes de que los hechos sucedan”, de l’autora Mónica Toscano.
Tipus d'activitats Ajuts individuals família - Publicacions - Ensenyament - Cursos-Congressos-Conferències
Sectors atesos: serveis socials i salut Família - General - Infància - Joventut
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
César Reynaldo Alberini (President)