FUNDACIÓ PRIVADA INSTITUT DEL CINEMA CATALÀ

Director i/o gerent &, &
Persona de contacte Joan Antoni González
Data, creació de la fundació 01/01/1991
Fundadors Joan Antoni González i Serret, Jordi Feliu Nicolau, Miquel Porter Moix, Lluisa Passola Vidal, P.T. Films S.A., Figuard Films S.A., Film Tel S.A, Zoom Televisión S.A., Alberto Duffo Puente, Francesc Espresate Xirau, Josep LLuis Galvariato Tintoré, Romà Gubern Garriga-Nogués, Gibert López-Atalaya Mañosa
Història L'ICC ha publicat al llarg dels darrers anys una sèrie de llibres sobre l'evoluciò, lèstructura, les tendències i les influències del sector cinematogràfic a Catalunya de dels seus inicis fins a finals del segle XX. Aquests llibres estan a la disposició del públisc per la seva consulta.
Objectius La finalitat de la Fundació consisteix en la promoció específica del cinema català en tant que vehicle de la cultura d'un poble, la potenciació del cinema als Països Catalans i la creació d'un cinema , que s'inscrigui en la lluita democràtica, tant pel seu contingut, com per les seves relacions de producció, amb una àmplia finalitat de promoció cultural i d'ensenyament.
Àrees d'activitats Cultural
Activitats representatives Patrocini d'un Premi. Cessió de material de l'arxiu cinematogràfic de la fundació per la seva utilització en diferents projectes. Exposició: Foment del Patrimoni Fílmic.
Tipus d'activitats Serveis de documentació - Beques i premis - Ajuts individuals família - Publicacions - Exposicions - Assistència Sanitària
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Conservació Patrimoni - Audiovisuals
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 6.000,00 €
Participació en altres organismes Institut de Cinema Català S.A.
Jordi Feliu Nicolau (President)
Javier Corbat i Díaz (Vicepresident)
Joan Antoni González Serret (Secretari)
Alberto Duffo Puente (Vocal)