FUNDACIÓ PRIVADA LA MORISCA DE GERRI DE LA SAL

Correu electrònic fundaciolamorisca@gmail.com
Persona de contacte Mercè Caselles
Data, creació de la fundació 01/01/2002
Fundadors Josep Bochaca Romaguera, Enric Canut Bartra, Valentí Iglésias Montaner, Cochita Sauquet Ricart, Angel Batalla Llarden, Jose Maria Semino Dòria, Andreu Tomàs Carrera, Antonio Vidal Castells, Xavier Ribera Jordana, Montserrat Grau Tarruell, Ana Maria Tomàs Carrera, Rosa Martínez Brau, Carlos Madirolas Casart
Història Fent-nos ressò del desig popular d'amics, fills i residents de la Vila de Garri de la Sal es va crear aquesta Fundació per tal que per si mateixa i amb la col·laboració d'institucions oficials, es dugués a terme una dinamització de la vila en els diferents camps descirts en els Estatuts.
Objectius La Fundació té per objecte la creació, promoció i manteniment del patrimoni cultural, artístic, documental, mediambiental i d'arqueologia industrial de Gerri de la Sal.
Àrees d'activitats Cultural - Medi Ambient - Recerca
Activitats representatives Gestionar la ubicació, actualment en curs, de l'exposició de la important donació d'obre pictòriques i escultòriques, propietat de la Fundació. Organitzar la representació de la llegenda, origen del típic ball del Mercadal, etc
Tipus d'activitats Activitats de lleure - Ajuts individuals família - Ajuts projectes-entitats - Exposicions - Publicacions - Recerca
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Altres - Arquitectura i Urbanisme - Arts plàstiques - Conservació Patrimoni - Dansa - Literatura-edicions - Lleure - Promoció Local