FUNDACIÓ PRIVADA MAP

Persona de contacte Hermínia Ordeig i Boladeras
Data, creació de la fundació 01/01/1968
Fundadors ACPAM
Història La institució neix l'any 1968, arraan la necessitat de buscar una alternativa d'atenció a les persones amb discapacitat, durant el temps va creixent físicament i els objectius, adaptant-nos a les noves necessitats, l'any 1997 l'associació passa a convertir-se en la Fundació Privada MAP, seguint amb la finalitat d'oferir a les persones amb discapacitat i/o risc d'exclusió social del Ripollès, els suports necessaris per tenir una vida digna, amb igualtat, autonomia i inclusió social.
Objectius Millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat i/o risc d'exclusió social, a través de la personalització dels servies, el foment de l'autonomia, la igualtat d'oportunitats i la participació social. Ser una entitat de referència en la inclusió i atenció a les persones; innovadora, autònoma, sostenible i responsable.
Àrees d'activitats Serveis socials
Activitats representatives Adequació dels serveis residencials a les noves necessitats. Ampliació dels serveis del Centre Especial de Treball amb una formatgeria. Projecte d'inserció laboral per a persones amb malaltia mental.
Tipus d'activitats Activitats de lleure - Ajuts individuals família - Esport - Sensibilització - Serveis socials
Sectors atesos: serveis socials i salut Discapacitats - Gent Gran - Infància
Àmbit geogràfic d'actuació Comarcal
Pressupost anual 8.455.986,95 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, DINCAT, Clúster Crèixer, Associació Leader Ripollès Ges Bisaura, AMMFEINA; ACAP, Creu Roja, Incorpora Girona, UIER, ACPAD, Fundació Tutelar del Ripollès, Associació d'Hosteleria del Ripollès, Unió de botiguers del Ripollès, Consorci Vies Verdes de Girona.
Sra. Casilda Gómez De La Peña (Presidenta)
Sr. Josep M. Farres Panela (Vicepresident)
Sr. Manel Pulido i Chamorro (Secretari)
Sr. Ramon Roca i Gasch (Tresorer)