FUNDACIÓ PRIVADA MARGARITA MARSÀ

Telèfon 934303387
Director i/o gerent &, &
Persona de contacte Ángel Marsá i Fernandez MSC
Fundadors Fundador i president vitalici: ÀNGEL MARSÀ I BECA (1900-1988), escriptor i periodista, professor d'Història de l'Art, promotor de Cultura.
Història Arrel de la defunció de Margarita Marsá i Fernández (1944-1975) pintora i professora d'Art. Guardonada a nivell estatal per un oli als 20 anys. Premis col·lectius i medalles individuals - en diferents ciutats d'Espanya - als seus alumnes. Funda i dirigeix Escola Municipal d'Art, a Rubí, des de 1964, als 20 anys.
Objectius Inicialment, la promoció de les Arts Plàstiques. En vida del fundador es va decidir ampliar els fins, amb objectius per a la promoció integral de tota la persona i de totes les persones més necessitades: Objectius Cultural-Artístics i Solidari-Assistencials, al servei del Bé Comú.
Àrees d'activitats Serveis socials - Cultural
Activitats representatives Ajudes: 1.- Estudiant a Argentina. 2.- Escola Infantil a Kenya (Àfrica). 3.- Jove per a visita mèdica a Madrid. 4.- Missioner a Guatemala.
Tipus d'activitats Ajuts individuals família - Serveis socials - Beques i premis
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Religió - Audiovisuals - Conservació Patrimoni - Arts plàstiques
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 7.438,19 €