FUNDACIÓ PRIVADA MUSICAL D'AULA

Persona de contacte Eulàlia Antonés Grau
Data, creació de la fundació 01/01/1997
Fundadors Eulàlia Antonés Grau, Mª Àngels Arnaus Puerto
Història La Fundació es va constituir el 23 d'octubre de 1997 a Barcelona davant el notari Eduardo Nebot Tirado, com a fundació de caràcter benèfic i privat, de durada indefinida i amb domicili a Barcelona, amb finalitats musicals.
Objectius Fomentar des de la infància l'interès envers la música i atendre l'àmplia demanda social de la cultura artística de la ciutat. Crear un entorn afavoridor del foment de la pràctica en grups d'activitats, com a aficionat a la música. Descobrir i animar els joves amb aptituds i preparar-los per cursar estudis professionals de música. Oferir un àmplia gamma d'ensenyaments musicals, sense refusar cap manifestació musical. Organitzar el centre perquè sigui una realitat generadora d'activitats que comportin la participació activa dels joves, i concerts, audicions, actuacions fora de la seu social, etc. Projectar la Fundació cap a l'exterior i fomentar les activitats musicals col·lectives des de la doble òptica d'interès musical i social.
Àrees d'activitats Cultural - Educació
Activitats representatives Concert al Temple del Sagrat Cor del Tibidabo del Cor de Cambra conjuntament amb instrumentistes i solistes interpretant música barroca de D Buxtehude
Tipus d'activitats Art i espectacles - Sensibilització - Ensenyament
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Arquitectura i Urbanisme - Dansa - Música - Altres