FUNDACIÓ PRIVADA PRO PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL CATALÒNIA

Regió Vallès Occidental
Telèfon 935805227
Correu electrònic info@grupcatalonia.cat
Director i/o gerent Dr. Joaquim Serrahima I Viladevall, Dr. Joaquim Serrahima I Viladevall
Persona de contacte Joaquim Serrahima Viladevall
Data, creació de la fundació 01/01/2000
Fundadors Joan Bofill I Tauler, M. Àngels Armengol I Grau, Jose M. Sánchez González, Jesús Jiménez Fernández, Rafael Esteve Bilbe, Jose A. Goda
Història L'any 1988 es constitueix la Fundació Catalònia per tal gestionar la Institució Montserrat Montero (inaugurada l'any 1976). L'any 1989 es va engegar la Llar La Casona, el 1994 el Centre Joan Bofill i des de l'any 2008 gestiona (a través de concurs públic) l'Institut Torremar.
Àrees d'activitats Cultural - Educació - Esportives - Recerca - Serveis socials
Activitats representatives Oferir el màxim de places possibles, i fer-ho basant-se en criteris de qualitat de l’atenció han estat sempre els principis bàsics de la Fundació Catalònia, que ha fonamentat la seva activitat en aconseguir una millor qualitat de vida per les persones amb discapacitat i les seves famílies.
Sectors atesos: serveis socials i salut Centres ocupacionals - Discapacitats - Dones - Exclusió social - Gent Gran - Inserció laboral - Tutelars
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 10.130.035,70 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, Associació Centre Especial de Treball Sant Martí, Fundació Sant Jordi de Catalònia per Discapacitats.
Vicente Conca Perez (President)
Alfonso Prats Segala (Tresorer)
Mª Angels Armengol Grau (Vocal)
Teresa Bara Ezquerra (Vocal)