FUNDACIÓ PRIVADA UNIVERSITAT ABAT OLIBA CEU

Director i/o gerent Juan Álvarez
Persona de contacte Patricia Callejo
Data, creació de la fundació 23/11/2009
Història La Universitat Abat Oliba CEU té el seu origen en el Centre Universitari Abat Oliba CEU, que va crear la Fundació San Pablo CEU com a col·legi universitari, l'any 1973, mitjançant un conveni d'adscripció i col·laboració amb la Universitat de Barcelona. Inicia les classes a la seva primera seu de l'Avinguda Pearson de Barcelona l'any 1974 i, des d'aleshores, ha format més de 8.500 llicenciats universitaris. L'any 1993 es trasllada al Campus Bellesguard, i com a Centre Docent d'Ensenyament Superior Abat Oliva CEU ja imparteix la totalitat de les llicenciatures de Dret i Administració i Direcció d'Empreses, a més del primer cicle de la llicenciatura d'Economia. Al cap de deu anys, la nova Universitat Abat Oliba CEU és reconeguda per la Llei 20/2003, de 4 de juliol, del Parlament de Catalunya. A Barcelona disposa de dos centres, la Facultat de Ciències Socials i l'Escola Politècnica d'Enginyeria.
Objectius La UAO CEU aspira a la formació integral dels seus estudiants en un procés educatiu, destinat al progrés en un món global. L'objectiu és formar persones a qui la seva convicció sobre la veritat els porta a valorar sempre l'esforç pel coneixement i a respectar la pluralitat a l'entorn que les rodeja.
Àrees d'activitats Educació
Tipus d'activitats Ensenyament
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències Socials
Àmbit geogràfic d'actuació Local
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, CRUE, Xarxa Vives d'Universitats, Consell Interuniversitari de Catalunya.
Carlos Romero Caramelo (President)
Manuel Soroa Suárez de Tangil (Vicepresident)
Javier Bilbao García (Vocal)
Juan Bover Fernández de Palencia (Vocal)