FUNDACIÓ PRO VIDA DE CATALUNYA

Bonaplata, 42, 1r
1987-06-26
Pilar Argelich
La Fundació Pro Vida de Catalunya és una entitat privada independent d’altres organismes privats o públics, constituïda el 30 d’abril de 1987 per iniciativa de 300 famílies catalanes, amb la missió de promoure el valor esencial, singular i social de la vida humana i dels drets humans inherents a ella, des de la concepció fins a la mort natural. Els nostres valors són el respecte, la llibertat, la solidaritat i el compromís. El Projecte Endavant Mares de Fundació Pro Vida de Catalunya, ofereix acollida, suport i assistència gratuïta a totes aquelles dones gestants o amb nadons en situació de vulnerabilitat, o en altres dificultats, que lliurement decideixen tenir el seu fill, perquè puguin exercir la seva maternitat d’una manera positiva i feliç. Cada any s’atenen a més de 500 gestants/mares i els seus nadons. En la seva tasca compta amb la col·laboració generosa d’un equip de voluntaris. Les activitats que realitza són majoritàriament a Catalunya.
Glòria Amat, Maria Assumpta Bueno, Lluís Burgués, Helena Cambó, Victòria Cardona, Ramon Casals, Esperanza Coll, Magí Feixa, Joan Gaspart, Montserrat Rutllant, Dolors Voltas, Montserrat Kirchner, María Dolores López-Rodó, Montserrat Raventós i Mercè Roca.
Acollim, donem suport i atenem a la dona embarassada i el seu nadó en situació de vulnerabilitat, amb recursos assistencials i psicològics, mitjantçant programes creats especialment per enfortir la seva autoestima, la seva condició de mare i la seva inserció social.
Isabel Joly Amat (Presidenta), Josep M. Feliu Vilaseca (Vicepresident), Magí Feixa i Puig (Secretari), Montserrat Serrallonga Sivilla (Vicesecretària), Montserrat Rutllant Bañeres (Vocal 1r), Enriqueta Pich i Girona (Vocal 2n), Jorge Soley Climent (Vocal 3r), Alfonso Gironza Marqués (Vocal 4t), Concepció Vila i Vendrell (Vocal 5è), Dolors Voltas Baró (Vocal 6è), Marta Pich-Aguilera Baurier (Vocal 7è), Xavier Valentí Nin (Vocal 8è), César Castejón Gabriel ( Vocal 9è)
Coordinadora Catalana de Fundacions, FEDAIA
699.171,00€