FUNDACIÓ PRIVADA RAMÓN MARTÍ I BONET CONTRA LA CEGUERA

Persona de contacte Rosa Maria Sust i Ferrer
Data, creació de la fundació 01/01/2008
Fundadors Ramon Marti i Bonet
Història El Dr. Ramón Martí i Bonet, conscienciat a partir dels problemes sanitaris a l'Índia (Regió d'Anatapur a Andia Pradesl) crea la Fundació Ramón Martí Bonet per poder-hi contribuir amb projectes d'oftalmologia.
Objectius Desenvolupar projectes propis per oferir sesrvei oftalmològic i òptic a persones que es troben sota el llindadr del benestar social i econòmic, tant a àmbit local com internacional. Potenciar l'atenció precoç per als nens i nenes, durant les diverses etapes de la infantesa i l'adolescència, i a les seves famílies, per tal de millorar la seva salut visual i prevenir les causes de ceguera inevitable. Oferir tractaments oftalmològics i òptics a aquelles persones vulnerables, amb baixa visió i/o amb deficiències visuals. Proveir d'ulleres a aquells usuaris que les necessesiten, adaptant-les a cada circumstància.
Àrees d'activitats Salut (hospitalària)
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats - Assistència Sanitària - Cursos.Congressos-Conferències - Ensenyament - Exposicions - Projectes de cooperació i desenvolupament - Sensibilització
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Afers internacionals - Ciències de la Salut - Desenvolupament - Formació Continuada - Promoció Local
Sectors atesos: serveis socials i salut Discapacitats - Dones - Família - General - Gent Gran - Infància - Joventut - Malalts crònics - Pobres