FUNDACIÓ RESSONS

934219529
1996-03-13
Ana Mitjans i Rocasalbas
La fundació privada Ressons va néixer el 20 de desembre de 1995 i va ser admesa al registre de fundacions el 17 d'abril de 1996. La van fundar tres persones molt vinculades a la història de l'Escola: els expresidents de l'Associació, srs. Manuel Subirà i Josep Lluis Bachiller, i el sr. Josep Pons, Tresorer i tresorer adjunt, respectivament, en les dues Juntes presidides pel sr. Bachiller. El Patronat de la Fundació és presidit per la mateixa persona que presideix l'Associació de Pares Bordeta-Sant Medir, actualment el sr. Manolo Macias, i en formen part, el director general de l'Escola sr. Carles Núñez com a vicepresident, la junta de l'Associació representada pel seu tresorer sr. Tom Puigcerver, un patró fundador, el sr. Subirà, integrant del grup de famílies que van iniciar l'Escola, la sra. Assumpta Andrés (directora pedagògica), el sr. Xavier Garcia i el sr. Manel Moral (expresidents de l’APBSM), i el Sr. Miquel Verdura (exdirector administratiu de l’APBSM i exsecretari de la Fundació Ressons). La Secretària del patronat és la directora administrativa, sra. Cristina Garcia.
Josep Lluís Bachiller i Muñoz Anselm Cartañà i Gómez Josep Pons i Pérez
La Fundació tindrà per objecte la promoció de l’educació i especialment de l’ensenyament en tots els graus d’acord amb les lleis Educatives vigents, exceptuant l’universitari. Els seus beneficiaris seran les persones de qualsevol edat o sexe que utilitzin els serveis dels centres educatius creats gestionats i/o protegits per la Fundació en qualsevol de les seves modalitats.
Ana Mitjans i Rocasalba, Carles Núñez i Casado, Josep Lluís Bachiller i Muñoz, Josep Maria Martorell i Benach, L'Associació de Pares Bordeta-Sant Medir, Manel Moral i Herencia, Manel Subirà i Rocamora, Manuel Macias i Castro, Miquel Verdura i Boada, Xavier Espasa i Anguera, Xavier Vaquero i García
Coordinadora Catalana de Fundacions, Participa en la Comissió d'Educació de la Coordinadora Catalana de Fundacions, Membre del Patronat de la Fundació Trams
1.364.928,80 €