FUNDACIÓ ROCA I GALÉS

Lloc web http://www.rocagales.cat
Persona de contacte Agnès Giner i Camprubí
Data, creació de la fundació 01/01/2000
Fundadors Jordi Petit Fonseré, Juli Vela Buldó, Xavier Maluquer Sostres, Jaume Terribas Alamego, Jacint Dinyó Clarà, Josep Castaño Colomer, Francesc
Història La Fundació Roca i Galés és una entitat cultural privada constituïda l'any 1976, l'origen de la qual és la voluntat de la Junta General de la Cooperativa de Crèdit i Estalvi de Barcelona que, en dissoldre's, va prendre l'acord de constituir amb el sobrant del seu patrimoni una fundació destinada a la promoció del cooperativisme a Catalunya. Es trià el nom de Roca i Galés com a homenatge als capdavanters del moviment cooperatiu a Catalunya.
Objectius Promoció i divulgació del cooperativisme a Catalunya, estudi i defensa del medi ambient, amb especial incidència en el món escolar. Estudis i treballs sobre benestar social.
Àrees d'activitats Cultural - Medi Ambient - Recerca - Responsabilitat Social Corporativa - Serveis socials
Activitats representatives Biblioteca i Hemeroteca especialitzada en cooperativisme; publicació de la revista mensual Cooperació Catalana, d'economia cooperativa; Jornades sobre Cooperativisme a la Universitat Catalana d'Estiu de Prada.
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Altres - Ciències Socials - Dansa
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 329.000,00 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions