FUNDACIÓ SADAKO

Tecnologia i Recerca
1996-10-15
Jordi Musons Mas
L’Escola SADAKO és una escola beneficiaria de la Fundació Privada SADAKO i és un centre d'ensenyament privat i concertat amb el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, que imparteix els nivells d'Educació infantil, Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria. L’Escola fou creada l’any 1968 i l’any 1996 es constitueix la Fundació Privada SADAKO, ja que per part dels fundadors i de la direcció de l’escola es considera que l’estructura jurídica de fundació és un organisme legal que s’adiu més a l’ideari i el projecte de l’escola.
M. Araceli García Bruguera, Rosa Angurell Capella, Carme Lupon Robert, Dolors Albós Tormo, Pilar Lupón Robert, Josefina Torras Joseph, Xavier Palau Viles i Dolors Terrats Oliver.
La Fundació té per objecte la promoció de l’educació i especialment de l’ensenyament en tots els graus fins a les diferents etapes de l’ensenyament obligatori, d’acord amb els principis d’un humanisme cristià i les Lleis Educatives vigents. Per tal d’assolir aquestes finalitats la Fundació gestiona i protegeix l’escola Sadako.
Dolors Albós tormo (Presidenta), Miriam Forés Solís (Secretària no patrona), Carmen Lupón Robertq (Vicepresidenta), Maria Araceli García Bruguera (Vicepresidenta), Cristina Ochoa de Echagüen Aguilar (Vocal), Eugenia Masana Serra (Vocal), Jordi Musons Mas (Vocal), Maria Sansalvadó Alsina (Vocal), Pau Cabré Albós (Vocal), Regina Civil Sirera (Vocal), Roger Segret Pons (Vocal), Santiago Valls Vallvé (Vocal)
Coordinadora Catalana de Fundacions, AGRUPACIÓ ESCOLAR CATALANA, Fundació Trams