FUNDACIÓ SADAKO

Lloc web http://www.escolasadako.com
Persona de contacte Jordi Musons Mas
Data, creació de la fundació 03/07/1996
Fundadors M. Araceli García Bruguera, Rosa Angurell Capella, Carme Lupon Robert, Dolors Albós Tormo, Pilar Lupón Robert, Josefina Torras Joseph, Xavier Palau Viles i Dolors Terrats Oliver.
Història L’Escola SADAKO és una escola beneficiaria de la Fundació Privada SADAKO i és un centre d'ensenyament privat i concertat amb el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, que imparteix els nivells d'Educació infantil, Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria. L’Escola fou creada l’any 1968 i l’any 1996 es constitueix la Fundació Privada SADAKO, ja que per part dels fundadors i de la direcció de l’escola es considera que l’estructura jurídica de fundació és un organisme legal que s’adiu més a l’ideari i el projecte de l’escola.
Objectius La Fundació té per objecte la promoció de l’educació i especialment de l’ensenyament en tots els graus fins a les diferents etapes de l’ensenyament obligatori, d’acord amb els principis d’un humanisme cristià i les Lleis Educatives vigents.
Àrees d'activitats Educació
Àmbit geogràfic d'actuació Local
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, AGRUPACIÓ ESCOLAR CATALANA, Fundació Trams
Dolors Albós Tormo (Presidenta)