FUNDACIÓ TERESA FERRER

Director i/o gerent Joan Cañellas i Pons
Persona de contacte Joan Cañellas i Pons
Data, creació de la fundació 18/07/1993
Fundadors Montserrat Nogués, Josep Pujol, Carles Aros, Maria Lluïsa Pérez, Francesc Muñoz, Liesbeth Guimerà, Ernest Vila, Cristina Masfarrer, Joan Cañellas, Consol Boada, Rosa Clemente, Maria Girals, Maria Lluïsa Ramírez, Anna Pagès, Mercè Soms, Joana Sureda i Glòria Hernández.
Història Fundada el 1993 per la necessitat de continuar la tasca assistencial que amb anterioritat (des del 1983) estava fent amb una altra fundació.
Objectius Atenció a les addiccions en tots els seus vessants: assistencial, preventiu, rehabilitació, reinserció social, recerca i docència.
Àrees d'activitats Recerca - Salut (hospitalària) - Serveis socials
Activitats representatives Promoció d'un estudi sobre la prevenció de la drogodependència al qual s'ha incorporat la Universitat de Girona. Participació activa en una organització estatal que agrupa totes les entitats que treballen en drogodependències a l'Estat (UNAD).
Tipus d'activitats Recerca - Assistència Sanitària - Publicacions - Serveis socials - Sensibilització
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències de la Salut
Sectors atesos: serveis socials i salut General - Alcohòlics i altres toxicòmans
Àmbit geogràfic d'actuació Espanya
Pressupost anual 722.831,25 €
Participació en altres organismes Unión Nacional de Asociaciones Drogodependientes (UNAD), Federació Catalana d'Associacions d'Ajuda al Toxicoman (FCT), Asociación de Intervinientes en Toxicomanías (ICT).
Lluís Vilar
Assumpció Puig