FUNDACIÓ TORNAR A CASA, PER UNA VIDA I UNA MORT CONSCIENTS

Telèfon 972551690
Director i/o gerent Alba Payàs Puigarnau
Persona de contacte Lídia Orra i Alba Payàs
Fundadors Javier Doncel Rangel, Bartolomé de Haro Cabanas, Esteve Llovet Masachs, Alba Payàs Puigarnau, Rochelle Lee Griffin i Jeanette Philips.
Objectius Millorar la qualitat de vida de les persones que viuen situacions de pèrdua importants, com una malaltia d'amenaça vital, persones que pateixen dol per la mort d'una persona estimada, professionals de la salut (metges, ATS, assistents socials, etc.) o persones compromeses en relacions d'ajuda, persones que estan vivint un moment de crisi a la seva vida.
Àrees d'activitats Serveis socials - Educació
Activitats representatives Taller "Tornar a casa", sobre la vida, pèrdues, la mort, el dol i la transformació. Ofereix una experiència per aprendre a elaborar el dolor que acompanya una pèrdua. Sessions individuals i en grups reduïts. Docència, conferències i organització de tallers de formació dirigits a personal sanitari i voluntaris.
Tipus d'activitats Serveis socials - Cursos-Congressos-Conferències - Cursos-Congressos-Conferències - Tallers assistencials
Sectors atesos: serveis socials i salut General
Àmbit geogràfic d'actuació Espanya
Pressupost anual 23.517,60 €