FUNDACIÓ TORRE DEL PALAU

Nom FUNDACIÓ TORRE DEL PALAU
Adreça Rbla. Rbla. d'Ègara,340 2n (Bústia postal 145, E-08220)
Codi postal i ciutat 08221 Terrassa
Regió Vallès Occidental
Telèfon 937899085
Correu electrònic fundacio@torredelpalau.org
Director i/o gerent Josep-Maria Font i Gillué, Josep-Maria Font i Gillué
Persona de contacte Josep Ma. Font i Gillué
Data, creació de la fundació 01/01/1968
Fundadors Òmnium Cultural, Joaquim Badia i Tobella - President, Oriol Badia i Tobella, Jaume Canyameres i Cortàzar, Joaquim Cardellach i Molgosa, Salvador Cardús i Ros, Joan Casals i Clotet, Raimon Escudé i Pladellorens, Josep-Maria Font i Gillué, Pere Jané i Carbó, Francesc Miralles i Pitarch, Víctor Peiró i Rius, Jaume Puig i Ustrell, Màrius Samarra i Aroza, Agnès Soteras i Carreras.
Història Constituïda i atorgada per Òmnium Cultural. És d'àmbit nacional. Es constituí a partir d'activitats culturals creixents a Terrassa, que amb els anys han anat abastant l'àrea lingüística catalana. Progressivament ha augmentat i diversificat les seves activitats.
Objectius Cooperació Internacional, Pedagogia de l'Espectacle.
Àrees d'activitats Cultural - Educació - Medi Ambient
Activitats representatives Pedagogia de l'Espectacle, Els Llibres de Terrassa Ajut a Estudiants del Tercer Món
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Altres - Arquitectura i Urbanisme - Arts plàstiques - Audiovisuals - Conservació Patrimoni - Dansa - Literatura-edicions - Lleure - Música - Promoció Local - Teatre
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 984.454,00 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, Òmnium Cultural, Xarxa d'Albergs de Catalunya, Federació Catalana de Cine-Clubs, Institut Català del Voluntariat.
Miquel Massaguer i Ballbé (President)
Josep Rull i Andreu (Vice-president)
Jordi Arrau i Caballero (Tresorer)
Francesc Dalmases i Capella (Secretari)