FUNDACIÓ TOT RAVAL

FUNDACIÓ TOT RAVAL
C/del Carme, 102-104, (Plaça Aureli Campmany, 1, baixos)
Educació
2002-12-30
Núria Paricio Paricio
Iolanda Fresnillo
L'any 2001 un grup de persones va apostar per fomentar la creació d'una plataforma que pogués actuar d'interlocutora davant les administracions, creés una nova sensibilitat davant de la ciutat i allunyés definitivament la imatge negativa del Raval
Associació Acció Social Montalegre, Associació Casal dels infants del Raval, Associació Consell islàmic Cultural de Catalunia (CiCC), Associació Cultural d'Activitats Creatiu-Musicals Taller de Músics, Associació d'Amics, Veïns i Comerciants de La Rambla, Associació de Comerciants del Mercat de La Boqueria, Associació per a Joves TEB, Associació per la Promoció i insercició Professional (APiP), Associació Ponent Pro Millora del Barri, Associació Ravalnet, Associació Sòcio-Cultural iBN Batuta (ASCiB), CCCB, Col·legi de Notaris de Catalunia, Foment de Ciutat Vella, SA, Foment de les Arts Decoratives (FAD), Fundació CiDOB, Fundació Raval Solidari, Fundació Romea per a les Arts Escèniques, MACBA, Nou Dressanes Comercial, Federació d'Associacions de Comerciants del Raval, UGT, Unió Sindical Obrera de Catalunia (USOC), Emilio Álvarez Costa, Jaume Badia Pujol, Lluís Cabrera Sánchez, Antoni Deulofeu González, Macarena G. de Vega Borrajo, Rosa Gil García, Paz Molinas Sans, Enric Pantaleoni Andreu, Núria Paricio Paricio, Emili Sarrión Avinent
- actuar com a plataforma d'associacions, - desenvolupar una metodologia innovadora de treball integrat entre els diferents operadors en el territori i les empreses, - promoure la reflexió i el debat a l'entorn e la vida del barri, - contribuir a la conscienciació pública de l'interès del barri, - col·laborar a millorar els comportaments dins del barri i de l'exterior cap aquest, - ser un punt de trobada des de la iniciativa associativa on convergeixin els interessos públics i privats, - crear ponts d'interrelació entre els programes públics i privats, tant en el terreny econòmic, com el social i el cultural, - establir acords de cooperació, sigui per la Fundació o negociar per tercers convenis amb les administracions.
Roger Marcet (President), Emili Álvarez (Vicepresident), A. d’Amics, Veïns i Comerciants de la Rambla, A. De Comerciants Del Mercat De La Boqueria
409.000,00 €