FUNDACIÓ PRIVADA TRINIJOVE

Director i/o gerent Ignacio Parody Núñez
Persona de contacte Ignacio Carlos Parody Núñez
Data, creació de la fundació 01/01/1990
Fundadors Iñaki Segurado Andía, Montserrat Herrera Raya, Jordi Escartín Miró, Maria Estrany Garí, Ignacio Carlos Parody Núñez i Associació de Joves contra l'Atur de Trinitat Vella
Història La Fundació Privada Trinijove té el seu origen en grup de persones particulars constituïdes com l'associació: Joves contra l'atur de Trinitat Vella que des de l'any 1985 que començà a treballar per donar resposta a les necessitats del barri de la Trinitat Vella que es varen constituïr com a Fundació l'any 1990 amb la incorporació de diferents entitats.
Objectius Inserció econòmica i laboral de les persones més fràgils o en risc d'exclusió social.- realitzar accions formatives gratuïtes per a la gent amb més dificultats. - realitzar activitats de lleure per a joves de risc.- fomentar el desenvolupament territorial del barri de la Trinitat.
Àrees d'activitats Medi Ambient - Serveis socials
Activitats representatives Centre Especial de treball, Trinijove, Empresa d'Inserció, Programa d'acompanyament de microcrèdits, Programa INCORPORA, Centre obert Neus Puig, Servei d'orientació i assessorament a famílies. Formació: Cursos de Formació Ocupacional, Unitat d'escolarització Compartida, Programes de Formació Inicial, entre d'altres. Ràdio Taller de Trinitat Vella, Programes de mediació comunitària amb joves, Pla Comunitari a Baró de Viver, Programes europeus, Serveis a la immigració, Programa Pro-infància a Trinitat Vella i a Baró de Viver.
Tipus d'activitats Activitats de lleure - Ajuts projectes-entitats - Ensenyament - Inserció laboral - Serveis socials
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Lleure - Medi Ambient
Sectors atesos: serveis socials i salut Altres - Col·lectiu de risc - Discapacitats - Dones - Família - General - Gent Gran - Infància - Joventut - Pobres
Àmbit geogràfic d'actuació Internacional
Pressupost anual 1.135.277,51 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, Consell Social Síndic de Greuges de Catalunya, FEICAT; FAEDEI y s'ostenta la presidència d'ENSIE.
Maria Estrany Garí
Iñaki Segurado Andía