FUNDACIÓ USZHEIMER PER A MALATIES NEURODEGENERATIVES

Director i/o gerent Neus Rodriguez Cabedo
Persona de contacte MªNeus Rodríguez Cabedo
Data, creació de la fundació 01/01/2004
Fundadors M. de las Nieves Rodríguez Cabedo, Juan José Rodríguez Cabedo i Myriam Sarrión Rodríguez
Història La Fundació Uszheimer neix l'any 2002 arran de la necessitat de crear un espai per les malalties neurodegeneratives, concretament la demència i el seu entorn. La finalitat última de la fundació és ajudar a les persones afectades per una malaltia neurodegenerativa i els seus familiars.
Objectius - Oferir un programa de psicoestimulació integral per a les primeres fases i intermitges de les malalties neurodegeneratives, com el deteriorament cognitiu lleu, la demència, la fibromialgia, etc. - Acompanyar a l'entorn del malalt en tot el seu procés. - facilitar l'accés als recursos socio-sanitaris. - Assessorar i orientar a les famílies afectades i els propis afectats.
Àrees d'activitats Recerca - Serveis socials
Activitats representatives Projecte Intergeneracional, "Compartint Memòria". Activitat d'aprenentatge i servei. SADEN (Servei a domicili especialitzat en malalties neurodegeneratives) Cuidem la nostra ment, exposicions de quadres fets pels usuaris del centre, afectats d'una malaltia neurodegenerativa, acompanyades de xerrades i tallers.
Tipus d'activitats Ajuts individuals família - Beques i premis - Cursos-Congressos-Conferències - Exposicions - Publicacions - Sensibilització - Serveis socials
Sectors atesos: serveis socials i salut Família - Gent Gran
Àmbit geogràfic d'actuació Espanya
Pressupost anual 283.689,78 €