FUNDACIÓ VALLPARADÍS

Correu electrònic rramells@fundaciovallparadis.cat
Director i/o gerent Ramon Ramells Nieto, Ramon Ramells Nieto
Persona de contacte Mireia Boté
Fundadors Mútua de Terrassa, Mutualitat de Previsió Social.
Història La Fundació Vallparadís va ser creada l'any 1990 per Mútua de Terrassa, mutualitat de previsió social, amb l'objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones que es troben en situacions desfavorides. La Fundació Vallparadís pertany al grup Mútua de Terrassa, un grup d'entitats que des de l'any 1900 treballen en el món de l'assistència i les assegurances.
Objectius Creació i gestió de centres d'atenció sociosanitària, amb especial dedicació a la vellesa i a les persones afectades per malalties cròniques i degenerescents o disminuïdes. Promoció i elaboració d'estudis tècnics i científics en aquests camps d'atenció.
Àrees d'activitats Salut (hospitalària)
Activitats representatives Posada en marxa del Centre Vallparadís (1/2/99). Es tracta d'un centre de titularitat privada que ofereix un servei residencial, tot mantenint un concert amb el Departament de Sanitat de la Generalitat de Catalunya i, concretament, amb el programa Vida als Anys per atendre malalts de llarga estada i convalescència. 200 llits.
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats - Assistència Sanitària - Serveis socials
Sectors atesos: serveis socials i salut Discapacitats - Gent Gran
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 16.316.361,35 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, Unió Catalana d'Hospitals, Associació Catalana de Residències Assistencials (ACRA), Coordinadora de Centres Profunds de Catalunya (CCPC).
Jordi Parera Martinell
Antoni Abad Pous