FUNDACIÓ VIA-GUASP PER A LA REHABILITACIÓ DEL MALALT MENTAL

Director i/o gerent Joana Maria Guasp Mañé
Persona de contacte Joana Maria Guasp Mañé
Data, creació de la fundació 06/07/1989
Fundadors Maria Pilar Artola i Ejarque, José M. Balmaña Durbau, Joaquín Ferré Fuentes i Francisco Via Vinyals.
Objectius Promoció i foment de la incapacitat i la tutela quan calgui, com també la titularitat de la tutela i la seva administració si escau. Creació de centres i serveis de tot tipus tendents a la promoció dels malalts mentals. La docència general i especialitzada, per personal tècnic i la recerca de nous recursos.
Àrees d'activitats Serveis socials
Activitats representatives Construcció d'un ampli local dedicat a centre de dia, Centre Especial de Treball i Esplai, per a 90 joves amb malaltia mental.
Tipus d'activitats Cursos-Congressos-Conferències - Sensibilització - Activitats de lleure - Ajuts projectes-entitats
Sectors atesos: serveis socials i salut Malalts mentals crònics (esquizofrènics)
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 361.548,37 €
Participació en altres organismes Federació Catalana proPersones amb Disminució Psíquica (APPS), Associació per a la Rehabilitació del Malalt Psíquic (AREP).
Joana Maria Guasp Mañé
Joaquim Ferré i Fuentes