FUNDACIÓ FAMÍLIA VILA SABORIT

Correu electrònic iemilk.delfi@gmail.com
Director i/o gerent Delfí Vila Llorens
Persona de contacte Delfí Vila Llorens
Objectius La Fundació té per objecte donar suport i promoure qualsevol activitat mèdica, investigadora, educativa, social i assistencial, relacionada amb les malalties mentals, a fi i efecte d'aprofundir en el coneixement mèdic d'aquestes malalties, de millorar les condicions mèdiques, sanitàries i socials de les persones afectades per aquestes malalties, i de difondre socialment els progressos en el camp de la medicina en relació a les mateixes.
Activitats representatives - PREMIS: 1) A la millor publicació 2015 (Sitges) a Judith Usal (Fundació Sant Joan de Déu) amb el títol: RALOFLIXENE AS AN ADJUNCTIVE TREATMENT FOR POSTMENOPAUSAL 2) XVII Simposio sobre transtornos bipolares, Diego Alberto Hidalgo Mazzei i Ester Jimenez Martinez. 3) XVIII Simposio sobre transtornos bipolares, Brisa Sole Cabezuelo. - Primer convocatòria Premis de Recerca en Infermeria Fundació Vila Saborit. TESIS: - 1r. Premi: Dra. Pilar Fuster Linares amb el títol: "Enfermería pediátrica y cuidados centrados en la família" - 1r Accèssit: Dra. Cristina Bosch Farré amb el títol: "El envejecimiento activo y saludable en la província de Girona y en Eurpa según diferentes modelos". - 2n Accèssit: Dra. Marina Mateu Capell amb el títol: "Ensayo clínico aleatorizao sobre el impacto del aislamiento acústico y de la musicoterapia en el confort del paciente con ventiación mecánica ingresado en una unidad de cuidados intensivos". TREBALLS FINALS DE MASTER . 1r Premi: Sr. Sergio Cazorla Calderón amb el títol: "Reanimación cardiopulmonar presenciada por familiares en el ámbito extrahospitalario" . 1r Accèssit: Sra. Mª Angeles Vara Ortíz amb títol: "Experiencia de las enfermeras de atención primaria sobre la gestión enfermera de la demanda" . 2n Accèssit: Sra. M. Antonia Serra Barril amb el títol: " Percepción del paciente oncológico de los cuidados intensivos recibidos de la enfermeera de práctica avanzada". . Foto entrega de premis. PROPERES CONVOCATÒRIES DE PREMIS - 2a. Convocatòria de Premis Fundació Vila Saborit 2017. - Premis Vila Saborit al millor TFM de Psicologia General Sanitària.
Tipus d'activitats Ajuts projectes-entitats - Assistència Sanitària - Beques i premis - Recerca - Serveis socials
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències de la Salut - Ciències Socials
Sectors atesos: serveis socials i salut Discapacitats - Malalts crònics
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 20.000,00 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, Universitat Abat Oliva, Universitat Internacional de Catalunya, Hospital Universitari Sagrat Cor, Societat Catalana de Psiquiatria i Salut Mental, L'Acadèmia (Fundació de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i Balears).
Delfí Vila Llorens (President)
Elisenda Vila Saborit (Secretària)
Berta Saborit Corderroura (Vocal)
Delfí Vila Saborit (Vocal)