FUNDACIÓ WINTERTHUR

Regió Barcelonès
Telèfon 93 290 14 41
Correu electrònic mariateresa.ortizbau@axa.es
Història La Fundació Winterthur, integrada en Credit Suisse Group, neix en 1998 amb el propòsit de promoure una política de patrocini i mecenatge integral. La Fundació assumeix així el programa de tornada a la societat que des de fa més de 15 anys ve desenvolupant el Grup Winterthur a Espanya, amb el convenciment que el mecenatge representa una responsabilitat social per a l'empresa, que d'aquesta forma retorna a la comunitat una part del que aquesta li dóna.
Objectius - Canalitzar totes les activitats de patrocini i mecenatge de Credit Suisse Group en España - Transmetre una visió empresarial moderna, innovadora i social. - Aprofundir en les necessitats de la societat, fomentant la participació dels protagonistes de la vida econòmica, cultural o social. Per això, la Fundació se centra especialment en: - La difusió, foment, desenvolupament i impuls d'activitats culturals, artístiques i mediambientals. Presta la col·laboració i el suport necessari a iniciatives privades i institucionals l'objecte de les quals se satisfer la demanda cultural de la societat en el camp de les arts, la música i la cultura en general. - La formació, la instrucció i l'educació, en tots els seus aspectes i, en concret, en l'àmbit de la prevenció. Desenvolupa activitats encaminades a la defensa del medi ambient i la difusió d'una cultura de la seguretat, promocionant estudis i investigacions en aquest àmbit i realitzant esdeveniments que afavoreixin el respecte a la naturalesa i l'educació cívica.
Activitats representatives a Fundació desenvolupa la seva activitat en tres grans àmbits - Patrimoni Cultural - Debat i Reflexió Social - Prevenció
Àmbit geogràfic d'actuació
Jaime de Marichalar y Sáenz de Tejada (President)
César Bardají Vivancos (vicepresident)