FUNDACIÓ LA XARRANCA, FUNDACIÓ SOCIOEDUCATIVA PRIVADA

Director i/o gerent Ignasi Moncunill i Roca
Persona de contacte Ignasi Muncunill i Roca
Data, creació de la fundació 01/01/2008
Fundadors CAE, formació i serveis socioculturals
Història La Xarranca, Fundació socioeducativa privada, és una fundació promoguda i constituïda des de l’associació CAE (CAE, formació i serveis socioculturals) amb la finalitat d’especialitzar la gestió dels serveis educatius i de lleure que fins aquella data duia a terme el CAE. El fort creixement del CAE en aquest sector d’activitat i el risc de pèrdua de la seva identitat associativa va fer creure convenient la creació d’una nova entitat dedicada en exclusiva a la gestió de les activitats i dels serveis educatius, de lleure i socioculturals. L’assemblea del CAE del 17 de novembre de 2006 va prendre l’acord de crear la Fundació i al 2008 va iniciar la seva activitat.
Objectius Promoure i organitzar activitats educatives, culturals i de lleure adreçades a infants, joves i persones adultes. Educar en els valors detallats en l’ideari de l’entitat.
Àrees d'activitats Educació
Activitats representatives 1.Activitats i serveis educatius en el marc escolar (monitoratge menjador escolar, acollida, extraescolars...) 2.Activitats de lleure (Casals d’estiu, ludoteques,...) 3.Activitats socioculturals i socioeducatives (Plans educatius d’entorn, Aules socioeducatives,...)
Tipus d'activitats Activitats de lleure - Serveis de monitoratge a escoles, extraescolars i casals.
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Lleure - Serveis educatius, socioculturals i socieducatius
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 1.184.600,00 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions