FUNDACIÓ NEXE

Nom FUNDACIÓ NEXE
Adreça Carrer Travessera de Dalt, 100 (cantonada amb Escorial)
Codi postal i ciutat 08024 Barcelona
Regió Barcelonès
Telèfon 93 284 64 23
Correu electrònic nexefundacio@nexefundacio.org
Lloc web http://www.nexefundacio.org
Director i/o gerent Ana Marín
Persona de contacte Laura González Borbolla
Data, creació de la fundació 01/01/2000
Fundadors Cecile de Visscher.
Història Fou fundada l'any 1991 per iniciativa d'un grup de professionals de l'atenció a la infància amb trastorns del desenvolupament o amb risc de patir-los. Ofereix un espai terapèutic especialitzat en l'atenció precoç i l'atenció als infants amb pluridiscapacitat.
Objectius Atenció a l'infant amb trastorns del desenvolupament o amb risc de patir-ne. Aquest objectiu es materialitza en l'atenció directa a l'infant, assessorament familiar i escolar, escola bressol especialitzada en l'atenció a infants amb pluridiscapacitat, pro
Àrees d'activitats Educació - Formació - Lleure - Recerca - Responsabilitat Social Corporativa - Serveis socials
Activitats representatives Escola Bressol Especialitzada per a infants amb pluridiscapacitat Centre de Recursos per a la Pluridiscapacitat: Informació, orientació i suport a les famílies amb nens/es amb trastorns greus del desenvolupament, Respir i lleure, formació per a professionales que atenen a infants amb pluridiscapacitat, I+D àrea de Baix cost, Banc de productes de suport i activitats de sensibilització.
Sectors atesos: Culturals, recerca, medi ambient o cooperació Ciències Socials
Sectors atesos: serveis socials i salut Discapacitats - Família - Infància
Àmbit geogràfic d'actuació Catalunya
Pressupost anual 1.600.000,00 €
Participació en altres organismes Coordinadora Catalana de Fundacions, Plataforma de Enfermedades Minoritarias de la FEDER, ECOM, DINCAT, FEPCCAT.
Cecile De Visscher (Presidenta y fundadora)
Immaculada Umbert Millet (Secretària)
Cristina Untoria Moreno (Tresorera)
Marius Serra i Roig (Vocal)