Concert Solidari: "Los Siguientes"

Data d'inici: 20/06/2018
Barcelona, Barcelona, Espanya

Presentació del llibre: " De qual el liberalisme era pecat"

Data d'inici: 21/06/2018
Barcelona, Barcelona, Espanya

Organitzada per la Fundació Joan Maragall, Cristianisme i Cultura.

PROJECTE FILOSOFIA 3/18 - GUIA "COM ES POT LLEGIR EL PETIT PRÍNCEP"

Data d'inici: 25/06/2018
Barcelona, Barcelona, Espanya

La Fundació Institució Cultural del CIC us convida al.

PROJECTE FILOSOFIA 3/18 - GUIA "COM ES POT LLEGIR EL PETIT PRÍNCEP"

EL PROPER DILLUNS 25 DE JUNY PODREU ASSISTIR A LA PRESENTACIÓ DE LA GUIA QUE ÉS FRUIT DE QUINZE CURSOS DE TREBALL AMB L'ALUMNAT D'ESO DE THAU SANT CUGAT.  US ESPEREM!

RESPONSABLE COMPTABILITAT

Empresa o fundació:
FUNDACIÓ IDEABORN
Data de l'oferta:
22/05/2018
Barcelona, Barcelona, Espanya

Com fomentar la col·laboració entre empreses i fundacions

13/06/2018 - 09:30 - 13:30
Durada:
4 hores
Presencial

El finançament públic està estancat o en decreixement. Moltes fundacions estan explorant altres vies per complir amb la seva missió i poder finançar els seus projectes. Una de les vies que es plantegen és adreçar-se a les empreses privades com a font de recursos econòmics i de col·laboració. Però és important conèixer-les, saber què els pot interessar, què no, com realitzar amb èxit el procés d'apropament i com mantenir una col·laboració duradora.

Objectius del taller

C/Pau Claris, 167, pral 2a B

2a Ed. Curs L'inform anual de la govern corporatiu a la fundació

04/06/2018 - 10:00 - 14:00
Presencial

Atès que van quedar persones sense plaça al curs del 25 d’abril, programem una segona edició per facilitar la participació de totes les fundacions interessades.

Coordinadora Catalana de Fundacions
Pau Claris, 137, principal 2a B.
+34-934881480

La fiscalitat de les fundacions

30/05/2018 - 09:30 - 13:30
Durada:
4 hores
Presencial

Les fundacions gaudeixen d’un règim fiscal propi atès el seu caràcter no lucratiu i que duen a terme activitats d’interès general. És important conèixer quines són les obligacions de les fundacions en matèria tributària i quins són els incentius fiscals dels quals es poden beneficiar tant les fundacions com els seus donants.

Objectius del taller

Coordinadora Catalana de Fundacions
C/Pau Claris, 167, pral 2a B.
+34-934881480

Interpretació: "La Consagració de la primavera"

Data d'inici: 14/04/2018
Barcelona, Barcelona, Espanya

Aquest cap de setmana, l’Orquestra Simfònica de l’ESMUC, dirigida per Edmon Colomer, interpretarà La Consagració de la primavera, una de les composicions cabdals d’Ígor Stravinski, en un espectacle de nou format amb direcció escènica de Xavier Albertí.
En diàleg amb l’obra d’Stravinski, la dramaturga Victoria Szpunberg i la compositora Raquel García-Tomás, graduada el 2010 a l’ESMUC, estrenaran el monodrama Balena blava, una peça que s’interroga sobre un dels jocs de rol més macabre dels darrers anys.

Fòrum Social Pere Tarrés: "El valor de gestionar la transició en temps de transformació econòmica i productiva"

Data d'inici: 04/05/2018
Barcelona, Barcelona, Espanya

La Fundació Pere Tarrés us convida a participar al dinar-conferència-col·loqui amb:

Sr. Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya.

“El valor de gestionar la transició en temps de transformació econòmica i productiva”.

La presentació anirà a càrrec de la Sra. Montserrat Ros, secretària d'Organització i Comunicació i portaveu de CCOO de Catalunya.

La reserva del dinar s'ha de fer a través del formulari online clicant aquí.

4r Cafè de l'Àmbit Social: Com mesurar i comunicar l'impacte social de la fundació?

Data d'inici: 10/05/2018
Barcelona, Barcelona, Espanya

Organitzat per la Comissió de l'Àmbit Social de la CCF.

El pròxim dijous, 10 de maig, realitzarem una nova trobada per conèixer el Valor Social Integral, una metodologia impulsada, entre d’altres, per la universitat de Deusto i l’ESCI-UPF, que pretén comptabilitzar i monetitzar el valor social que genera una fundació.

La presentació anirà a càrrec del professor Pablo Sánchez, membre de GEAccounting, soci fundador de Roots for Sustainability i professor de l’ESCI-UPF.