Catalunya

Localització:
Barcelona, Catalunya, Espanya

Organitzada per la Fundació Ana Ribot

La Fundació organitza una jornada intergeneracional solidària amb la col.laboració de 25 entitats culturals, educatives i esportives del municipi, així com amb un elevat nombre de voluntaris, amb l'objectiu de sensibilitzar sobre la situació de la gent gran, informar dels nostres serveis, captar fons per ajudar a persones que no poden fer front a les despeses generades per la seva dependencia, i, a la vegada, gaudir d'una tarda d'activitats i tallers.

Concert: del Grup Gospel Gràcia a benefici de la Fundació Acidh

Data d'inici: 14/09/2014
Localització:
Barcelona, Catalunya, Espanya

El proper 14 de setembre, el Grup Gospel Gràcia ofereix un concert a l’Aliança del Poble Nou en benefici de la Fundació acidH que atén les persones amb intel·ligència límit. Encara queden entrades per vendre. Us animem a participar d'aquesta funció de Gospel Solidari.

Salta Confecció

Salta, EI, és una empresa d'inserció promoguda per la Fundació Ared, per donar oportunitats laborals als que s'han format en els tallers professionals de l'entitat.

Salta Catering

Salta Càtering neix en 2006 de la iniciativa d’Ared, Fundació per a la reinserció de dones, amb l’objectiu d’oferir una oportunitat laboral a persones que s’han format en els cursos d’ajudant de cuina de l’entitat i que es troben en situació de vulnerabilitat davant el mercat lab