Girona

II Trobada d'Amics de la Fundació

Data d'inici: 21/07/2017
Girona, Girona, Espanya

La Fundació Ramon Noguera celebra la II Trobada d'Amics de la Fundació en agraïment a totes les persones que formen part d'aquest projecte i ens donen suport per tirar endavant la nostra tasca.

Es prega confirmació d’assistència al telèfon 972 237 611 o bé a comunicacio@grupfrn.ca

La Nit de l’Alzheimer 2017: segona edició

Data d'inici: 28/07/2017
Peralada, Girona, Espanya

Organitzada per la Fundació ACE

Jornada: "L'evaluació dels projectes d'intervenció: la necesitat de mesurar i comunicar l'impacte social i econòmic"

Data d'inici: 14/06/2017
Girona, Girona, Espanya

Organitza: DIXIT Girona Centre de Documentació de Serveis Socials Marià Casadevall i Fundació Campus Arnau d’Escala

DIXIT Girona programa una jornada sobre l’avaluació de l’impacte social i econòmic dels projectes d’intervenció social

Cap de setmana d’introducció al llegat de Lluís Maria Xirinacs

Data d'inici: 01/01/1970
Ogassa, Girona, Espanya

Organitzat per la Fundació Vidabona

Explorarem a grans trets els diferents vessants del seu transformador llegat i com pot ajudar a enfocar els grans reptes d’avui com a país, com a persones i com a humanitat per a la necessària evolució que li cal al món:

Presentació dels projectes i activitats de l'Àrea de Famílies i Joves

Data d'inici: 30/11/2016

Organitzada per la Fundació SER.GI

El dimecres 30 de novembre a les 18 h, a la aBiblioteca Carles Rahola, explicarem els nostres projectes en el camp de l’educació. La presentació anirà a càrrec de Marina Valladares, que és la responsable de l’Àrea de Famílies i Joves.

“La Nit de l’Alzheimer”

Data d'inici: 08/08/2016
Perelada, Girona, Espanya

Organitzada per la Fundació ACE

Ja fa més de 20 anys que vam crear Fundació ACE, Barcelona Alzheimer Treatment & Research Center, dedicada al diagnòstic, tractament i recerca de la malaltia d’Alzheimer. Però per avançar en el diagnòstic i el tractament de l’Alzheimer, necessitem invertir en investigació i això només és possible amb la col·laboració de tothom.

Sopar Benèfic Festival Castell de Perelada

Data d'inici: 07/08/2015
Perelada, Girona, Espanya

La nit del 7 d’agost, el Festival Castell de Peralada es sumarà als actes organitzats per la Fundació ACE a favor de la recerca, investigació i tractament de la malaltia de l’Alzheimer a través de l’estudi FACEHBI.

50è aniversari Fundació Ramon Noguera

Data d'inici: 01/01/1970
Girona, Girona, Espanya

En motiu dels 50 anys de la nostra entitat, el divendres 17 de juliol organitzem un acte commemoratiu per celebrar l'aniversari. L'acte tindrà lloc al c/Indústria 22 de Girona, a la seu de l'entitat, a partir de les 18:30h. Podeu consultar el programa de l'acte fent clic:

Agraïrem confirmació d’assistència al 972 237 611 ext. 105/115 o bé a comunicacio@grupfrn.cat

Pis per vacances a la Cerdanya

La Fundació ADIS disposa d’un pis que poden oferir a entitats o famílies de discapacitats que ho necessitin per poder anar de vacances a La Cerdanya.

Presentació del video: " I tu, què en penses?

Data d'inici: 09/10/2014

Organitzada per la Fundació Drissa