Reunió de quatre Associacions Autonòmiques de Fundacions a Extremadura

El dia 17 de gener de 2012 va tenir lloc, a la ciutat de Càceres, una reunió de treball entre quatre associacions de fundacions autonòmiques que representen més de 1.500 fundacions de tots els àmbits i que duen a terme activitats d'interès general: la Confederació Basca de Fundacions (FUNKO), la Coordinadora Catalana de Fundacions, l'Associació Extremenya de Fundacions i l'Associació de Fundacions Andaluses.

Aquesta cita ha permès posar les bases d'un acord de col·laboració entre les quatre entitats amb dos objectius principals: treballar per a les fundacions que respectivament representen a cada Comunitat Autònoma, i raó de la seva existència, així com també conjuminar esforços per al bon funcionament del món fundacional.

Així mateix, durant la reunió es va reflexionar sobre la situació actual d'incertesa econòmica i la necessitat de crear sinergies per compartir recursos, aprofitar serveis i enfortir la xarxa social de les quatre entitats, amb l'únic objectiu de beneficiar les fundacions.