La Coordinadora als mitjans de comunicació. Contra la pobresa, el suport a les fundacions ara més que mai

Arran de l’excepcionalitat que fa temps vivim al nostre país, i de la tasca silenciosa, però constant i imprescindible que duen a terme les fundacions a Catalunya, la Coordinadora ha volgut fer un pas endavant i donar visibilitat al nostre sector com a actor protagonista al servei de les persones.
Us adjuntem un recull de textos publicats als mitjans de comunicació darrerament que es fan ressò d’aquesta iniciativa, i especialment de l’estudi El finançament de les fundacions a Catalunya, eina bàsica de coneixement del nostre entorn i alhora de difusió del significat de les fundacions existents.

• Cartes dels lectors, carta del president de la Coordinadora, Sr. Antoni Sansalvadó
  • La Vanguardia, 26 de maig de 2012
  • Cartes i missatges, carta destacada del president de la Coordinadora, Sr. Antoni Sansalvadó
  • Diari ARA, 27 de maig de 2012