Programa "Fundacions ara i demà" a Ràdio Estel

Fundacions, ara i demà (segona temporada)

Setmanalment, les fundacions són protagonistes a Ràdio Estel. El programa Fundacions, ara i demà, que compta amb el suport i la col·laboració de la Coordinadora Catalana de Fundacions, apropa en un espai de 30 minuts l'actualitat i les notícies més destacades de les fundacions de Catalunya als oients. Si no heu tingut l'oportunitat de seguir el programa en directe, podeu fer-ho fent clic en el que desitgeu dels indicats més avall. Recordeu, cada diumenge, de 12.30 a 13.00 h. Per a més informació: www.radioestel.com

Escolteu el programa del diumenge 24 de juny amb la Fundació Benito Menni

Segona temporada

Escolteu el programa del diumenge 17 de juny amb la Fundació Deportiva de Hípica Adaptada Federica Cerdà

Escolteu el programa del diumenge 10 de juny amb Oriol Molas, de GAPS, director de l'estudi El finançament de les Fundacions a Catalunya

Escolteu el programa del diumenge 3 de juny amb la Fundació ESCODI

Escolteu el programa del diumenge 27 de maig ambAnna M. Prats, directora de la Fundació Germà Tomàs Canet i presidenta de la Comissió de Fundacions de l'Àmbit Social de la Coordinadora Catalana de Fundacions

Escolteu el programa del diumenge 20 de maig amb la Fundació Integramenet

Escolteu el programa del diumenge 13 de maig amb la Fundació Fèlix Mantilla

Escolteu el programa del diumenge 6 de maig amb la Fundació Joan Profitós

Escolteu el programa del diumenge 29 d'abril amb la Fundació la Granja-Escola

Escolteu el programa del diumenge 22 d'abril amb la Fundació Pere Mata i la Fundació Tallers de Catalunya

Escolteu el programa del diumenge 15 d'abril amb la Fundació CIT-UPC i la Fundació Bosch i Gimpera

Escolteu el programa del diumenge 1 d'abril amb la Fundació Francesc Pujols i Morgades

Escolteu el programa del diumenge 25 de març amb la Fundació Escola Vicenciana i la Fundació Vallès Oriental

Escolteu el programa del diumenge 18 de març amb la Fundació El Llindar

Escolteu el programa del diumenge 11 de març amb Carles Armengol, representant de la Comissió d'Educació de la Coordinadora

Escolteu el programa del diumenge 4 de març amb la Fundació Amàlia Soler i la Fundació Centre Mèdic PiscoPedagògic d'Osona (CMPPO)

Escolteu el programa del diumenge 26 de febrer amb la Fundació Museu del Traginer i Museu del Joguet

Escolteu el programa del diumenge 19 de febrer amb la Fundació Joviat i Fundació Ampans

Escolteu el programa del diumenge 12 de febrer amb la Fundació Gas Natural Fenosa

Escolteu el programa del diumenge 5 de febrer amb la Fundació Els Tres Turons i la Fundació Setba

Escolteu el programa del diumenge 29 de gener amb la Fundació Casa Sant Josep de Tarragona

Escolteu el programa del diumenge 22 de gener amb la Fundació Oncolliga Girona i al Fundació MIFAS

Escolteu el programa del diumenge 15 de gener amb Alba Molas, directora de la Coordinadora Catalana de Fundacions

Escolteu el programa del diumenge 1 de gener amb la Fundació Espavila i la Fundació Ana Ribot

Escolteu el programa del diumenge 18 de desembre amb la Fundació CIREM i la Fundació FIAS

Escolteu el programa del diumenge 11 de desembre amb la Fundació Taller de Músics i la Fundació Hervás Amezcua

Escolteu el programa del diumenge 4 de desembre amb la Fundació Gaspar Espuña - CETT i la Fundació Conservatori del Liceu

Escolteu el programa del diumenge 27 de novembre amb la Fundació Maria Raventós

Escolteu el programa del diumenge 20 de novembre amb la Fundació Joan Maragall i la Fundació Abadia de Montserrat, 2025

Escolteu el programa del diumenge 13 de novembre amb la Hospital Plató Fundació Privada i de la Fundació Institut Borja de Bioètica

Escolteu el programa del diumenge 6 de novembre amb la Fundació Mutual de Conductors i el Servei de Prevenció Gaudí

Escolteu el programa del diumenge 30 d'octubre amb la Fundació Ciencia en Societat i la Fundació Carl Faust

Escolteu el programa del diumenge 23 d'octubre amb la Fundació Enciclopèdia Catalana i la Fundació Congrés de Cultura Catalana

Escolteu el programa del diumenge 16 d'octubre amb la Fundació Affinity

Escolteu el programa del diumenge 2 d'octubre amb la Fundació Germà Tomàs Canet

Escolteu el primer programa de la segona temporada (diumenge 25 de setembre) amb el president, Antoni Sansalvadó i la gerent, Alba Molas, de la Coordinadora

Primera temporada

Escolteu el programa del diumenge 23 de gener amb la Fundació Ajuda i Esperança
Escolteu el programa del diumenge 30 de gener amb la Fundació Banc dels Aliments i la Fundació Ateneu Sant Roc
Escolteu el programa del diumenge 6 de febrer amb la Fundació Amics de la Gent Gran
Escolteu el programa del diumenge 13 de febrer amb la Fundació ARED
Escolteu el programa del diumenge 20 de febrer amb la Fundació Lluís Carulla i la Fundació Jaume Bofill
Escolteu el programa del diumenge 27 de febrer amb la Fundació real dreams
Escolteu el programa del diumenge 6 de març amb la Fundació Roger Torné i la Fundació Agrupació Mútua
Escolteu el programa del diumenge 13 de març amb la Fundació La Marató de TV3
Escolteu el programa del diumenge 21 de març amb la Fundació Bertelsmann, la Fundació Tot Raval i la Fundació Ciutat de Valls
Escolteu el programa del diumenge 27 de març amb la Fundació Teràpia a Cavall i la Fundació Mercè Fontanilles
Escolteu el programa del diumenge 3 d'abril amb la Fundació Claror i la Fundació Foto Colectania
Escolteu el programa del diumenge 10 d'abril amb la Fundació Anne i la Fundació Drissa
Escolteu el programa del diumenge 17 d'abril amb la Fundació Marianao
Escolteu el programa del diumenge 24 d'abril amb la Fundació Institut Ramon Muntaner, Centre d'Estudis de Parla Catalana i la Fundació Catalana de la Premsa Comarcal
Escolteu el programa del diumenge 1 de maig amb la Fundació Èxit
Escolteu el programa del diumenge 8 de maig amb la Fundació Sociosanitària de Manresa
Escolteu el programa del diumenge 15 de maig amb la Fundació LAR i la Fundació Trinijove
Escolteu el programa del diumenge 22 de maig amb la Fundació Jubert Figueras i la Fundació d'Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia
Escolteu el programa del diumenge 29 de maig amb la Fundació Acció Natura i la Fundació per a la Prevenció de Residus i el Consum Responsable
Escolteu el programa del diumenge 5 de juny amb la Fundació Equilibri i la col·laboració de Farmaceutics Mundi
Escolteu el programa del diumenge 12 de juny amb Comissió d'Educació de la Coordinadora (representada per la Fundació Betània-Patmos i la Fundació Ressons)
Escolteu el programa del diumenge 19 de juny amb la Fundació Adana i Som Fundació Catalana Tutelar Aspanias
Escolteu el programa del diumenge 26 de juny amb la Fundació Pere Tarrés
Escolteu el programa del diumenge 3 de juliol amb la Fundació Àfrica Digna i la Fundació Intervida
Escolteu el programa del diumenge 10 de juliol amb la Fundació Cassià Just
Escolteu el programa del diumenge 17 de juliol amb la Fundació Catalana de l'Esplai
Escolteu el programa del diumenge 24 de juliol amb la valoració de la primera temporada per part del president de la Coordinadora, Antoni Sansalvadó