Enquesta "Què som les fundacions de caire social"

Dins del marc de la Coordinadora Catalana de Fundacions ara fa gairebé 2 anys va sorgir la necessitat de crear una comissió de totes les Fundacions que treballen en l’àmbit social. Les Fundacions de caire social són aquelles entitats, d’interès general, que tenen com a missió específica donar suport i promocionar diferents col·lectius de persones especialment desfavorits.

A partir d’una primera reunió es creà un grup de treball que es va marcar, com un dels primers objectius, redactar un document amb aquelles elements comuns, compartits, que defineixen a totes i cadascuna de les Fundacions de caire social i els hi donen sentit.

El passat mes de juny hi hagué la primera presentació del document definitiu, que us podeu descarregar en el següent enllaç.

Ara des de la Comissió volem conèixer el grau d’acord que genera aquest document entre totes les Fundacions de caire social, tant les que formen part de la Coordinadora Catalana de Fundacions com les que no en formen part. Per fer-ho hem preparat una enquesta, a la qual us preguem dediqueu 10 minuts del vostre temps. Es tracta d’una enquesta molt senzilla, però per a nosaltres de gran importància.

enllaç a l'Enquesta sobre el document "Què som les fundacions de caire social"

Us agraïm a l’avançada el vostre temps i dedicació.

La Comissió de Fundacions de Caire Social Coordinadora Catalana de Fundacions