Dia europeu de Fundacions i Donants

III Dia europeu de Fundacions i Donants
1 d'octubre de 2015

Aquest dijous, 1 d’octubre, es celebra el III Dia Europeu de les Fundacions i Donants, l’objectiu del qual és posar en valor i reconèixer la tasca que desenvolupeu en tots els àmbits. És una bona ocasió per exposar el servei que les fundacions presteu a la societat gràcies a l’esforç de milers de treballadors, voluntaris i donants implicats en el sector.

Us convidem a què aprofiteu aquests dies per comunicar als vostres beneficiaris, clients, donants i societat en general  el que sou, el que feu i el que fareu, mitjançant l’organització d’actes, la inclusió del vostre logo a la pàgina web, etc.

Us agrairem molt que ens feu arribar totes les noticies relacionades amb aquesta convocatòria per tal de donar-li més difusió. Com a Coordinadora també incidirem en els mitjans de comunicació sobre el paper cabdal de les fundacions.

Nota de Premsa "La Coordinadora Catalana de Fundacions crida a augmentar les donacions a les fundacions per sostenir la societat del benestar"