Reptes de Futur de les Fundacions de Caire Social

Organitzat per la Comissió de Fundacions de l’Àmbit Social de la Coordinadora Catalana de Fundacions.

Dimecres 18 de febrer de 2015, de 12 a 14 h, al Palau Macaya de Barcelona, passeig de Sant Joan, 108, de Barcelona.

L’any 2013 la Comissió de Fundacions de l’Àmbit Social de la Coordinadora Catalana de Fundacions va redactar i presentar el document Què som les fundacions de caire social?.

Per validar el grau d’acord de les fundacions socials amb el text vam elaborar una enquesta i amb els resultats obtinguts hem redactat un document en què reflexionem sobre totes les qüestions plantejades.

En aquest acte presentarem els resultats de l’enquesta i parlarem dels reptes de futur de les fundacions de caire social.

Les fundacions de caire social són entitats que, des de l’objectiu principal d’adreçar-se a l’interès general, han nascut amb la missió especifica de donar suport i promoure diferents col·lectius de persones especialment desfavorits. Enmig d’una profunda crisi econòmica i social, la necessitat d’aquestes fundacions esdevé més explícita que mai.Admissió gratuïta. Places limitades.

Es prega confirmar assistència al telèfon 93 488 14 80 o a/e: info@ccfundacions.cat