Radio Estel

Fundacions, ara i demà (tercera temporada)

Setmanalment, les fundacions són protagonistes a Ràdio Estel. El programa Fundacions, ara i demà, que compta amb el suport i la col·laboració de la Coordinadora Catalana de Fundacions, apropa en un espai de 30 minuts l'actualitat i les notícies més destacades de les fundacions de Catalunya als oients. Si no heu tingut l'oportunitat de seguir el programa en directe, podeu fer-ho fent clic en el que desitgeu dels indicats més avall.

Recordeu, cada diumenge, de 12.30 a 13.00 h. Per a més informació: www.radioestel.com

Escolteu el programa del diumenge 27 de gener amb Montse Cardona, en representació de la Fundació

Tres

TERCERA TEMPORADA