2017.03.24_Sara Pérez Arroyo, nova gerent de la Coordinadora Catalana de Fundacions

El nomenament coincideix amb l’expansió i major projecció de l’entitat

La Coordinadora Catalana de Fundacions ha nomenat Sara Pérez Arroyo com a nova gerent, en substitució d’Alba Molas, que fa unes setmanes va manifestar la seva voluntat de deixar el càrrec, després de 25 anys de vinculació. La nova gerent ha estat escollida d’entre vàries desenes de candidats en un procés acurat de selecció d’una consultoria externa sota les directrius de la Coordinadora.

Aquest relleu en la gerència es produeix en un moment d’expansió de la Coordinadora, que ha augmentat el nombre de fundacions associades, paral·lel a un increment en la quantitat i qualitat d’activitats formatives, iniciatives de networking com els Cafès de Recerca i de l’Àmbit Social i la celebració d’actes arreu del territori.

Sara Pérez Arroyo, llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona, va néixer a Igualada fa 46 anys i viu a Barcelona. Actualment era gerent a DINCAT associació empresarial, organització que representa més de 200 entitats d’iniciativa social no lucratives (fundacions, associacions i cooperatives) que atenen a persones amb discapacitat intel·lectual a Catalunya.

Acumula 17 anys d’experiència en càrrecs directius dins el món associatiu. A més dels darrers quatre anys a DINCAT, va treballar durant 13 anys a l’AEGP (agrupació espanyola de gèneres de punt, amb 300 socis) com directora d’Internacionalització i posteriorment com a Directora Executiva.

Pels càrrecs de responsabilitat directiva que ha exercit, Sara Pérez Arroyo aporta una notable experiència en l’elaboració de plans estratègics, impuls, coordinació i seguiment de la implantació de les polítiques, direcció d’equips, relacions institucionals, desenvolupament i gestió de serveis per als socis i activitats de networking, gestió de pressupost, captació de recursos i assessorament jurídic.

La Coordinadora Catalana de Fundacions, creada fa trenta anys, representa davant les administracions i l’opinió pública els interessos d’un col·lectiu de més de 530 fundacions de tot tipus i dimensions, que actua bàsicament en els camps de la cultura, l’ensenyament, la sanitat, els serveis socials, la recerca i la cooperació.

www.ccfundacions.cat

@CCATFundacions