2017.03.31_La Coordinadora Catalana de Fundacions es reuneix amb el conseller de Cultura

La Coordinadora Catalana de Fundacions es reuneix amb el conseller de Cultura

El conseller de Cultura, Santi Vila, va rebre ahir dijous, 30 de març, una representació de la Coordinadora Catalana de Fundacions. Concretament van assistir-hi el president, Pere-A Fàbregas, el secretari, Raimon Bergós, i la gerent, Sara Pérez Arroyo.

A la trobada, en un clima de molta cordialitat i complicitat, es van tractar assumptes d’interès comú com el mecenatge i el paper de les fundacions de l’àmbit cultural.

La reunió s’emmarca dins dels contactes habituals que la Coordinadora manté amb les administracions i les autoritats més vinculades al col·lectiu fundacional.

La Coordinadora Catalana de Fundacions, creada fa trenta anys, representa davant les administracions i l’opinió pública els interessos d’un col·lectiu de més de 530 fundacions de tot tipus i dimensions, que actua bàsicament en els camps de la cultura, l’ensenyament, la sanitat, els serveis socials, la recerca i la cooperació.

www.ccfundacions.cat
@CCATFundacions