2018.06.25_La Fundació Caixa d’Enginyers col·labora amb l’Observatori de les Fundacions de Catalunya

S’ha signat el conveni entre totes dues entitats

La Fundació participarà en el Consell Assessor

La Coordinadora Catalana de Fundacions i la Fundació Caixa d’Enginyers han signat un  conveni de col·laboració mitjançant el qual,  la Fundació Caixa d’Enginyers dóna suport a l’Observatori de les Fundacions de Catalunya impulsat per la Coordinadora.

Han signat el document, que té una vigència d’un any, Pere-A Fàbregas, president de la Coordinadora Catalana de Fundacions, i Josep Oriol Sala, president de la Fundació Caixa d’Enginyers.

En virtut d’aquest acord, la Fundació Caixa d’Enginyers promou aquesta nova iniciativa de la Coordinadora Catalana de Fundacions. A més, la col·laboració inclou la incorporació de  Carme Botifoll, membre del Patronat de la Fundació i Consellera de Caixa d’Enginyers, al Consell Assessor de l’Observatori de les Fundacions de Catalunya que orienta i valida les línies mestres d’actuació i recerca.

L’Observatori pretén disposar de forma continuada d’informació quantitativa i qualitativa sobre les fundacions a Catalunya,  potenciar la creació de coneixement especialitzat sobre el món fundacional i ajudar a la seva difusió, fent més efectiva i visible a la societat l’activitat i l’impacte de les fundacions com agent econòmic i social.

Coordinadora Catalana de Fundacions

La Coordinadora Catalana de Fundacions, creada fa 40 anys, és la única institució de segon nivell que representa els interessos de més de 570 fundacions catalanes davant les administracions públiques, els agents polítics i legisladors i l’opinió pública. Actuen bàsicament en els camps de la cultura, l’ensenyament, la sanitat, els serveis socials, la recerca i la cooperació.

Fundació Caixa d’Enginyers

La Fundació Caixa d'Enginyers és l'expressió de la vocació de responsabilitat social corporativa de Caixa d'Enginyers. L'entitat duu a terme nombroses accions que contribueixen al desenvolupament social i ha destinat ja, des de la seva creació, més de 3,5M€ a 321 projectes. Canalitza els seus recursos a través de tres línies d'actuació: ecologia i sostenibilitat, retorn social i reinserció laboral i l’excel·lència professional i formació.

Barcelona, 25 de juny de 2018

Per a més informació:

Coordinadora Catalana de Fundacions (ConteBCN Comunica)

info@contebcncomunica.com

Caixa d’Enginyers (Burson-Marsteller)