Us informem de la nostra oferta de formació laboral dirigida a persones amb discapacitat intel·lectual per al curs 2014 - 2015:

CURS D’INICIACIÓ AL TREBALL (CIT)
Pot ser que abans de treballar sigui necessària una formació. En aquest curs s'aprendrà tot allò que cal saber per començar a treballar en una empresa.
• Objectiu: Potenciar aquells recursos personals que afavoreixin obtenir una autonomia que permeti accedir al món laboral ordinari.
• Mòduls: Formació laboral, Habilitats socials i resolució de conflictes, Maneig de diners, Desplaçaments, Medi ambient, Mitjans tecnològics, Seguretat i higiene en el treball.

• Horaris: dilluns i dimecres de 9:30 a 12:30 h (de setembre a juny)
  • Data inici: 15 de setembre
  • Preu: 60€/mes

CURS D’AUXILIAR DE CONGRESSOS
En aquest curs s'aprendrà un ofici que permetrà treballar en un àmbit en auge.
• Objectiu: Assolir els coneixements i habilitats necessaris per exercir com a auxiliar en diferents actes.
• Mòduls: Terminologia i emplaçaments, Relacions públiques: habilitats personals i comunicatives, Tècnica i pràctica de protocol, Assistència tècnica a esdeveniments, Imatge personal, Seguretat i higiene en el treball.

• Horaris: dimarts i dijous de 9:30 a 11:30 h (de setembre a desembre)
  •  Data inici: 16 de setembre
  • Preu: 60€/mes

CURS DE MANIPULADOR D’ALIMENTS
Aquest curs permet adquirir els coneixements, habilitats i actituds necessàries per aplicar en el seu lloc de treball un correcte comportament i les tècniques adequades d’higiene i sanitat alimentària.
• Objectiu: Assolir els coneixements i habilitats necessaris per exercir una correcta manipulació d’aliments o un correcte comportament en entorns d’alimentació.
• Mòduls: Manipulació higiènica dels aliments, Condicions del personal i dels establiments, Sectors hostaleria, restauració col·lectiva i venda de matèries primeres.

• Horaris: dimarts i dijous de 12 a 13:30 h (de setembre a desembre)
  • Data inici: 16 de setembre
  • Preu: 30€/mes

CURS D’AUXILIAR DE MONITOR DE MENJADOR
 En aquest curs s'obtindrà el certificat adient per a treballar a escoles com a Auxiliar de monitor de menjador.

Per inscriure's cal tenir el títol de manipulador d'aliments.

• Objectiu: Assolir els coneixements i habilitats necessaris per exercir com a auxiliar de monitor de menjador en l’àmbit escolar.
• Mòduls: Els infants: coneixement del seu desenvolupament i tracte, Educació per a la salut, Prevenció i primers auxilis, Tècniques bàsiques de dinamització d’espais d'oci,  Manteniment del menjador, El suport a la cuina, Altres tasques de suport a l’escola.

• Horaris, durada i preu: per concretar
  • Data inici: 2n trimestre

CURS D’AUXILIAR DE MONITOR DE LLEURE
En previsió, pendent de confirmar.

PREINSCRIPCIONS A:

Servei d'Integració Laboral · «Col·labora»

Telèfon 932157423 (extensió 0) /  gserrano@fcsd.org

Fundació Catalana Síndrome de Down