Ateneu de la Fundació Iluro

diumenges i festius d’11.30 a 13.30 h i de 18.30 a 20.30 h

fins al 21 de maig

EXPOSICIÓ HOMENATGE A JORDI TARDÀ

Amb l’objectiu de portar a terme un acte d'homenatge a Jordi Tardà per donar a conèixer l'important tasca de qui va ser un mataroní il·lustre, es realitza aquesta mostra que esdevé una referència i una oportunitat única per apropar-se al món de la música moderna i, en concret, en el fenomen del Rock.

Organitza: Fundació Iluro i Paraula de Stone

fins al 5 de març

PARELLES ARTÍSTIQUES 2016-2017

1a EDICIÓ DEL MARESME

El programa artístic del CFP Alterarte s’ha encarregat d’una iniciativa on artistes professionals col·laboren amb artistes amateurs en format de parelles i creen conjuntament les seves obres. Aquest programa s’organitza per primera vegada a la ciutat de Mataró amb el suport i participació dels artistes de l’Associació Sant Lluc per l’Art i la Fundació Iluro. Les obres utilitzen tècniques que van des del collage fins a l’edició de fotografia i vídeo.

Organitza: CFP Alterarte i Osonament

fins al 5 de març

CAMINS D’APRENENTATGE

50 aniversari de l’escola GEM

"Camins d'aprenentatge" és l'exposició que mostra els cinquanta anys de camí de l'escola GEM: com van ser els seus inicis, com va evolucionar fins al que és a dia d'avui, i com afronta el futur, amb canvis tant a nivell pedagògic com d'equipaments.

Organitza: ESCOLA GEM

Sala d’Actes de la Fundació Iluro

carrer de Santa Teresa 61 – Mataró

dimecres, 15 de febrer a les 19.30 h

CONFERÈNCIA-COL·LOQUI

ESPORTISTES OLÍMPICS DE MATARÓ. REPÀS HISTÒRIC, a càrrec de Guillem Pera Blanco, membre de l’Associació Espanyola d’Estadístics d’Atletisme i jutge de la F.C.A. i de la R.F.E.A.

Organitza: Amics de la Ciutat de Mataró

Biblioteca Popular de la Fundació Iluro

carrer d’en Palau 18 – carrer d’en Pujol 19-25 – Mataró

Hora del conte i taller de manualitats infantils

Totes les activitats són gratuïtes (aforament limitat)

Tots els infants menors de 7 anys hauran d’estar acompanyats per un adult

dimecres, 15 de febrer a les 17.30 h

ART TIME

Conte més taller d’activitats plàstiques

Parlem i pintem: EL PUNTILLISME

Coneguem la tècnica del puntillisme, alguns artistes que la practicaven i fem el nostre propi quadre!

dijous, 16 de febrer a les 17.30 h

ELS DIJOUS A LA BIBLIO

Conte més taller de manualitats

LA VERITAT SEGONS L’ARTUR, de Tim Hopgood, il·lustrat per David Tazzyman

L’Artur ha fet una malifeta i sap que la mare li farà preguntes... Dirà la veritat?

divendres, 17 de febrer a les 17.30 h

EL CONTE DE LA ROTLLANA

Conte més taller de manualitats

PASTÍS PER A ENEMICS, de Derek Munson, amb les il·lustracions de Tara Calahan King