circular 23     |     Barcelona, 16 de juny de 2014

JORNADA SOBRE LES RESPONSABILITATS I OBLIGACIONS DELS PATRONS DE LES FUNDACIONS.
LA RESPONSABILITAT PENAL DE LES FUNDACIONS.
 NOVES TENDÈNCIES NORMATIVES
.

Benvolguts, benvolgudes,

Em plau adjuntar-vos el programa de la Jornada sobre les Responsabilitats i Obligacions dels Patrons que organitza la Coordinadora, amb la voluntat d’oferir a les fundacions associades la informació més actualitzada sobre el tema.

Els Patrons no són uns subjectes passius, sinó que tenen la responsabilitat última de les actuacions de una Fundació, circumstància potser poc coneguda o poc explicada. Tal com s’hi indica, comptarem amb la participació del Conseller de Justícia, el director general de Dret i d’Entitats Jurídiques i altres ponents rellevants, per la qual cosa us agrairem si hi podeu participar i fer-ne difusió, d’una manera especial entre els membres del Patronat de la vostra Fundació, si us sembla adient, fent-los arribar aquesta carta.

Sens dubte, la vostre assistència revertirà en el nivell de l’acte, i amb una millora de la sensibilització i també de l’actuació, motiu últim per a l’organització de la Jornada.

És important aprofitar un moment com aquest, en el context dels importants canvis legislatius en que estem immersos,  per poder expressar davant de les autoritats del país, la dimensió, l’esperit i la força del sector fundacional de Catalunya

Tot esperant poder-vos saludar a la Jornada, aprofito l’avinentesa per saludar-vos ben cordialment.

Pere-A. Fàbregas
President

--------------------
Provença, 304 1er 3a

info@ccfundacions.cat
www.ccfundacions.cat

______

En compliment del que estableix la Llei 34/2002, l'informem que si no desitja rebre més notícies, pot donar-se de baixa del nostre servei responent aquest missatge indicant en l'assumpte: "Baixa".