Fundacions x Fundacions

Tauler d'anuncis

Donació material

La Fundació SOM Fundació Titutlar Aspanias, ofereix un armari Racc per temes informàtics de mides 150cm alçada X 60 cm amplada X 80cm de profunditat.

Per recollir-lo cal trucar i convenir hora, preguntar per Lluís Puigdomench 93 298 03 01 o bé al correu lluisp@somfundacio.org.

Donació mobles oficina

La Fundació Degà Ignasi de Gispert ofereix la donació de mobles d'oficina a aquelles Fundacions que els pugi interessar.

Heu de contactar amb Isabel Luna al telèfon: 93 496 18 80 ext.5050 o bé al correu fundacio@icab.cat

S'ofereixen gratuïtament carpetes UPC

L'Escola d'Edificació de la UPC ofereix "gratuïtament" carpetes UPC sobrants, pels alumnes de cursos de formació de les seves Fundacions. Són carpetes noves de cursos anteriors, amb tapa dura i separadors interiors. N'hi ha força unitats en caixes, s'han de passar a recollir per l'escola.

Servei "Promoció de la igualtat de tracte i no discriminació"

La Fundció Bayt al-Thaqafa, a més de treballar per la integració i millora de vida dels immigrants extracomunitaris que venen a la nostra entitat, també treballem perquè les seves vides amb nosaltres es faci amb el respecte que es mereix tothom, independentment del seu origen, raça o religió.

Pis per vacances a la Cerdanya

La Fundació ADIS disposa d’un pis que poden oferir a entitats o famílies de discapacitats que ho necessitin per poder anar de vacances a La Cerdanya.

Formació

BIOÈTICA

L’Institut Borja de Bioètica, entitat universitària (Universitat Ramon Llull) i de llarga trajectòria en la docència i recerca en bioètica, ofereix formació en bioètica “a petició” per aquelles fundacions interessades.

Servei Destrucció Confidencial de Documentació

EINA, empresa d’inserció laboral “No a l’atur”, ha creat i posat en funcionament un nou servei de destrucció confidencial de documentació, amb els procediments més segurs en matèria de seguretat i traçabilitat.

Ratafia RECOSSIRA. Col·laboreu a l'atenció a les persones grans

Si compreu i regaleu la ratafia RECOSSIRA ajudem a que les persones grans que viuen soles reben un servei d'atenció que els permet viure al seu entorn de sempre a través de l'envelliment actiu i saludable.

Salta Confecció

Salta, EI, és una empresa d'inserció promoguda per la Fundació Ared, per donar oportunitats laborals als que s'han format en els tallers professionals de l'entitat.

Salta Catering

Salta Càtering neix en 2006 de la iniciativa d’Ared, Fundació per a la reinserció de dones, amb l’objectiu d’oferir una oportunitat laboral a persones que s’han format en els cursos d’ajudant de cuina de l’entitat i que es troben en situació de vulnerabilitat davant el mercat lab

Fundació Gaspar de Portolà

A la Fundació Gaspar de Portolà comptem amb un equip de més de 100 persones, i més de 20 anys d'experiència en el mercat que ens avalen.

Ètica aplicada

La Fundació Víctor Grífols i Lucas comença a oferir activitats de formació "a mida" dins l´àmbit de les ètiques aplicades.

S'ofereixen serveis diversos.

S'ofereixen serveis de Jardineria, Bugaderia industrial, Manipulats i realització d'obsequis